Algemene kosten
De danslessen worden in periodes van 10 weken gegeven. U betaalt voor 10 weken slechts €50,-. Wij rekenen geen inschrijfgeld en geen kosten voor een proefles en wij hanteren geen opzegtermijn. De kosten worden in het begin van de periode automatisch afgeschreven, je ontvangt altijd een mail voordat dit gebeurd. Voor dit bedrag leer je:

– Theorie
– Expressie (Abhinaya)
– Handbewegingen (Mudra’s)
– Danshouding
– Coördinatie van de bewegingen en te geven accenten
– Techniek bij de uitvoering
– Plaatsbesef (positie tijdens het dansen/rouleren)
– Verschillende dansstijlen

Ook doe je mee aan optredens en betaal je weinig tot niets voor events die worden georganiseerd.

Meerdere kinderen aanmelden
Mocht een 1e graad familielid zich ook willen aanmelden, dan betaal je voor deze persoon of personen slechts €35,- per periode van 10 weken.

Wij bieden nu de mogelijkheid om GRATIS te dansen!
Voor ouders en/of verzorgers die het niet breed hebben, hebben wij goed nieuws! Dankzij een aantal fondsen is het mogelijk om alsnog bij ons te kunnen dansen! U dient wel aan enkele voorwaarden te voldoen, meer informatie hierover krijgt u na het volgen van een GRATIS proefles, ook weet u meteen of u hiervoor in aanmerking komt!

Opzeggen
Wij hanteren geen opzegtermijn. Mocht je willen stoppen, dan dien je dit per mail in de periode ervoor aan te geven. Mocht je dit niet in de periode ervoor hebben aangegeven, dan wordt het geïncasseerde bedrag niet meer geretourneerd. Uiteraard behoud je altijd het recht om in de periode te blijven dansen waarvoor is geïncasseerd.